Procedury współpracy są bardzo proste. Wystarczy wypełnić zlecenie spedycyjne i odesłać do nas faxem lub e-mailem. Kontakt
Zlecając nam usługę transportu płacicie Państwo tylko w jedną stronę. Dzięki dużej flocie, którą zarządza RS Logistics możemy zaoferować transport praktycznie bez podjazdu, a co za tym idzie płacicie Państwo tylko za trasę przewozu ładunku.
Oczywiście każdy pojazd który przewozi Państwa towar posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej przewoźnika (OCP). Na życzenie klienta możemy dodatkowo wykupić ubezpieczenie CARGO.
Ofertę mogą Państwo uzyskać na kilka sposobów:
a) wypełniając formularz w zakładce KONTAKT
b) wysyłając e-maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
c) dzwoniąc pod nr tel +48-32 241-76-39
Najwygodniej będzie skorzystać z formularza KONTAKT, który poprowadzi krok po kroku, jakie dane są potrzebne. Jeżeli wolą Państwo wysłać własne zapytanie, to prosimy o umieszczenie poniższych danych:
a) miejsce załadunku i rozładunku
b) parametry ładunku (ilość, wymiary, waga)
c) data załadunku i rozładunku
d) dodatkowe wymagania, np. załadunek tylko z boku, wymagane auto z windą i paleciakiem, załadunek dźwigiem
Jesteśmy legalnie pracującą i płacącą podatki firmą. Na każdą usługę wystawiana jest faktura VAT, którą można opłacić przelewem, nie ma zatem potrzeby płacić gotówką dla kierowcy.
Obszarem działania naszej firmy jest zarówno transport krajowy jak i międzynarodowy na terenie całej Europy. Świadczymy również usługi magazynowe. Więcej informacji w zakładce OFERTA.
Jak już wspomnieliśmy wcześniej każda przesyłka jest ubezpieczona. W przypadku szkody, które zdarzają się bardzo rzadko prosimy wykonać następujące czynności:
a) poinformować spedytora prowadzącego
b) wypełnić protokół szkody - możliwie szczegółowo opisać ilość uszkodzonego towaru
c) sporządzić dokumentację fotograficzną
d) wpisać w list przewozowy informację, że przesyłka została uszkodzona i że sporządzono protokół szkody
Wyżej wymienione czynności należy wykonać niezwłocznie, brak tych czynności może skutkować niemożliwością udowodnienia ubezpieczalni, że szkoda powstała w transporcie. W przypadku szkód ukrytych, które powstały podczas przewozu limit czasu na zgłoszenie roszczenia to 7 dni. Nasi pracownicy służą pomocą przy wszystkich formalnościach.
Nie ma potrzeby płacić za cały samochód przewożąc niewielką ilość towaru. Nasi pracownicy zawsze starają się optymalizować wykorzystanie samochodu, na którym konsolidowane są przesyłki. Dzięki temu płacą Państwo tylko za część samochodu. Wychodzimy z założenia, że usługa musi być relatywnie tania, żeby zarówno cena jak i fachowe doradztwo było dla nas rekomendacją do ponownego skorzystania z naszych usług.
Dzięki dużej ilości sprawdzonych podwykonawców dysponujemy szeroką gamą samochodów. Od busów mogących przewieźć kilka palet do 1,5t, poprzez ciężarówki na kilkanaście palet, TIRy mogące przewieźć 33 palety do 25 ton, do pojazdów specjalistycznych, które mogą przewozić towary dłużycowe o znacznej wadze. Nasi pracownicy dobiorą odpowiedni typ samochodu do Państwa przesyłki.
Na każdym etapie przewozu nasi pracownicy są w stanie poinformować Państwa o lokalizacji przesyłki. Na Państwa życzenie udostępniamy również numer telefonu do kierowcy.
Jak najbardziej możemy zorganizować zarówno odprawę celną, jak i przekazy celne.
Skrótem ADR określane są towary niebezpieczne, które są zagrożeniem dla zdrowia lub środowiska. Umowa ADR reguluje zasady i warunki przewozu tego typu ładunków w celu zapewnienia ich maksymalnego bezpieczeństwa.
Samochód typu chłodnia służy do przewozu przesyłek, które wymagają transportu z regulowaną temperaturą. Latem mogą to być wszelkiego rodzaju mrożonki, które należy przewozić w temperaturach ujemnych, a zimą np. owoce, których temperatura nie może spaść poniżej zera bo będą niezdatne do spożycia.
Na samochód potocznie zwany TIRem (czyli ciągnik siodłowy z naczepą) można załadować 33 palety EURO, czyli takie, które mają podstawę 80x120cm.